Ismét sikerrel pályázott gimnáziumunk Robotika Tehetséggondozó Műhelye a Kulturális és Innovációs Minisztérium megbízásából a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő által a Nemzeti Tehetség Program keretében meghirdetett „Tehetségközelben” – komplex tehetséggondozó programok támogatására kiírt pályázaton.
Az NTP-TEHETSEG-24-0112 kódszámú „Határ a csillagos ég” című projekt 3 600 000 Ft támogatásban részesült. A pályázat gesztora a „Minden jó könyv egy-egy tanítója a nemzetnek” (Gárdonyi) Alapítvány. A projekt időtartama: 2024. szeptember 01 – 2025. augusztus 31.
A program keretében három szinten: kezdő, haladó és szuperhaladó csoportokban oldanak meg projekteket a diákok, amelyek idén az űrkutatás témakörét dolgozzák fel. Előadások, kirándulások színesítik a robotika műhely mindennapjait.
Elindult gimnáziumunk új Erasmus+ programja, mely a médiaműveltséggel, az európai állampolgárság és az európai értékek kihívásaival foglalkozik, hangsúlyozva a tanulást, a félretájékoztatás elleni küzdelmet és a polgári részvételt. Ösztönzi az aktív szerepvállalást, a sokszínűség tiszteletét és a tájékozott médiafogyasztást, azzal a céllal, hogy a fiatalok képesek legyenek felelősségteljesen tájékozódni a médiavilágban, és pozitívan hozzájárulni a társadalomhoz.
A program résztvevői gimnáziumunk mellett francia, török, litván és portugál középiskolák. Tanárok és diákok is lelkesen kezdik el a munkát, ami 2026 augusztusáig tart.
Az energetikai szakkollégium idén is megrendezte XVII. Energetikai Tanulmányi Versenyét. A verseny a matematika és fizika tudásra alapozva ismertette meg a diákokkal az energetikát.
A BIG triumvirátus csapat (Kiss Eszter, Magi Sarolta, Szabó András 11.E, felkészítő tanár: Kissné Horváth Ágnes, Debreczeni Csaba) országos 6. helyezést érte el a három fordulós versenyen. Az ajándékok mellett még 30 felvételi pontot is kaptak, illetve kaptak egy ESZK kupont, amellyel automatikusan felvételt nyerhetnek az energetikai szakkollégiumba.
Összefoglalva nagyon jól szervezett, színvonalas és tartalmas versenyen vehettünk részt. Nemcsak a diákok, de a felkészítő tanárok is bepillantást nyerhettek a mérnöki munkába, a mérnökök egyetemi képzésébe. Illetve ki is próbálhatták magukat egy elég összetett mérnöki probléma megoldásában, interpretálásában. És elfogultság nélkül mondhatom, hogy nagyon színvonalasan el is végezték a kitűzött feladatokat.
(Debreczeni Csaba)
Gratulálunk a diákoknak és a felkészítő tanároknak!
A Legacy of Excellence in Education: Bocskai István Secondary School On the façade of the nearly 150-year-old building that defines the main square of the city, the following inscription stands: "Erected for the sciences by the community of Hajdúböszörmény and the hajdú proprietors."
This single sentence conveys a profound message: a societal expectation for the preservation and transmission of culture and knowledge, the civic consciousness that created and sustains the school, and a sense of responsibility for securing the future.
The origins of Bocskai István Secondary School in Hajdúböszörmény trace back to the local "particula," a branch of the Reformed College, with records of its existence dating to 1621. For over a century, the school has been a pivotal institution for local intellectual development, granting secondary school-leaving certificates. While its role and character have evolved significantly over the years, generations attest to the school’s living traditions and its enduring commitment to fostering excellence and growth.
Renowned scientists, intellectuals, physicians, lawyers, engineers, and educators have graduated from these halls. János Sarkadi Nagy, the last director of the Reformed Gymnasium, referred to these generations of students as a "chain of nurtured generations." In continuing this legacy, our community embraces centuries-old traditions as contemporary values, striving to integrate heritage with forward-thinking innovation and value creation.
The school’s current educational structure reflects our commitment to meeting societal expectations and demands through diverse programs. The eight-year track, reinstated during the regime change, has focused on talent development from the outset. This form of education, now in its third decade, has consistently demonstrated success through numerous competition achievements, high numbers of language certifications, outstanding final exam results, and the continued academic accomplishments of its graduates. To further enhance the language education of students completing primary school, we introduced a preparatory English language program in 2004. Students in this program study English and German at an advanced level and develop digital literacy through extensive hours. By the end of their studies, students acquire practical language skills that support further education and future employment. In addition to the language preparatory classes, we welcome eighth-grade students to our technical and natural sciences programs, which emphasize mathematics and biology to cultivate interest in modern STEM fields. During their four, five, or eight years with us, we aim to equip students with a well-founded knowledge base and informed career choices, enabling them to begin higher education after graduation. To support this, we offer advanced-level preparation tailored to higher education goals in the final two years across all programs. Elective and specialized classes include subjects such as Media and Film Studies, Economics, and, starting in 2025, Defense Studies as part of the Honvéd Cadet Program.
Our annually organized Career Orientation Week connects graduating students with alumni and university lecturers, providing insight into further education opportunities. As a partner school of the University of Debrecen, we regularly host teacher trainees.
Our pedagogical excellence is further enriched by numerous school programs, grant-funded initiatives, and international collaborations. We maintain a successful student exchange program with our German sister school, foster relationships with Hungarian secondary schools abroad, and actively participate in various Erasmus programs. Student life is vibrant, enriched by extracurricular activities such as Robotics Club, Robotics Olympics, Bocskai Week, student balls, debating societies, drama clubs, talent development workshops, academic competition preparations, project work, and study trips. At the heart of this dynamic environment is a proactive and genuinely empowered student government.
High-quality education is supported by well-maintained facilities, an organized schoolyard, a fully equipped library, and numerous digital tools. Several foundations assist school activities, including two public-benefit organizations that accept 1% tax donations and contributions: the "Minden jó könyv egy-egy tanítója a nemzetnek” Foundation and the "Nyolcosztályos Bocskai István Gimnáziumért." Foundation.
Our teachers are open to innovation, integrating numerous educational reforms, methodological advancements, and changes in perspective into their daily work over the decades. We strive to be a sustaining force in Hajdúböszörmény, providing roots and wings to our students. We do so with the conviction that even in the 21st century, we uphold the words of Gábor Sillye, spoken over 150 years ago:
"We are convinced that a nation without knowledge will perish; therefore, we must ensure that the children of the hajdú people are educated in a well-organized school to become good patriots and useful, intelligent citizens."
A város főterének képét meghatározó, közel másfél évszázados épületnek a homlokzatára ez íródott: „A tudományoknak emelte Hajdúböszörmény Város közönsége és a hajdú birtokosság”
Ebben az egy mondatban beszédes üzenetként szólal meg a kultúra és a tudomány továbbadását igénylő társadalmi elvárás, az iskolát teremtő és fenntartó polgári öntudat, a jövő biztosításáért érzett felelősség.
A Hajdúböszörményi Bocskai István Gimnázium elődjének, a Református Kollégium tagiskolájaként működő böszörményi partikulának a létezéséről 1621-től maradt fönn híradás. Több mint száz éve érettségit adó gimnáziumként a helyi értelmiség képzésének fontos bázisa. Bár szerepe és arculata az idők folyamán sokat változott, ma is generációk igazolhatják hagyományainak élő szellemiségét, a minél magasabb teljesítményre sarkalló fejlesztő szándékot.
Tudósok, értelmiségiek, orvosok, jogászok, mérnökök és pedagógusok sora maturált itt. Sarkadi Nagy János, a református gimnázium utolsó igazgatója „itt nevelkedett nemzedék-láncnak” nevezte a gimnázium padjaiban fölnevelkedő generációk sorát. A nemzedék-lánc folytatásában a közösségünk az évszázados hagyományokat jelenkori értékként vállalja, arra törekszik, hogy az intézmény szellemét az értékőrzés, valamint az erre szervesen építő, előrelátó, értékteremtő újítás egysége határozza meg.
A gimnázium jelenlegi képzési struktúrája jól tükrözi azt a törekvésünket, hogy tagozataink sokszínűségével biztosítsuk a társadalmi elvárások és igények kielégítését. A rendszerváltozáskor újraindult a nyolc évfolyamos tagozat, mely legfontosabb feladatának a tehetséggondozást tekinti a kezdetektől fogva. A több mint harminc éve működő képzési forma színvonalas és sikeres munkáját mutatja számos versenyeredmény, a nyelvvizsgák magas száma, a kiemelkedő érettségi eredmények és az itt végzett tanulók továbbtanulási eredményei. Az általános iskolát befejező tanulók magas színvonalú nyelvoktatásának lehetőségét teremtettük meg az angol nyelvi előkészítő évfolyam indításával 2004-ben. Ebben a képzésben a tanulók emelt szinten tanulják az angol és a német nyelvet, magas óraszámban a digitális kultúrát. Diákjaink használható nyelvtudást szereznek az itt töltött évek alatt, mely már eszköz lehet számukra a továbbtanulásban és később a munka világában. A nyelvi előkésztő osztály mellett várjuk a nyolcadikosokat a műszaki és a természetismeret tagozatunkra is. Ezeken a képzéseken kiemelt szerepet kap a matematika és a biológia tantárgyak oktatása, biztosítva a korszerű STEM tudományok iránti érdeklődést.
Tanulóink itt töltött négy, öt vagy nyolc éve alatt kiemelt célunknak tekintjük, hogy diákjaink tudatos pályaválasztással, megfelelő alapokkal rendelkezve kezdjék meg az érettségi utáni felsőfokú tanulmányaikat. Ezért az utolsó két évfolyamon, valamennyi tagozatunkon tanuló diákunk számára biztosítjuk a továbbtanulási szándéknak megfelelő emelt szintű képzést tagozatos és fakultációs órakeretek között. Lehetőség van nálunk többek mellett pl. mozgóképkultúra és médiaismeret és gazdasági ismeretek tantárgyat tanulni. A 2025-től induló Honvéd Kadét Program részeként honvédelmi ismeretekkel bővül ez a kínálat.
Sikeresen működik a minden évben megszervezett pályaorientációs hét, mely alkalmával volt diákjaink és egyetemi oktatók mutatják be végzős diákjainknak a továbbtanulási lehetőségeket. A Debreceni Egyetem partneriskolájaként évről évre fogadunk tanárjelölteket.
A pedagógiai munka színvonalát és tanulóink lehetőségeinek bővítését erősíti számtalan iskolai program, pályázati forrásból megvalósuló kezdeményezés. Sikeresen működik a diákcsere kapcsolatunk a német testvériskolánkkal, kapcsolatot ápolunk több határon túli magyar középiskolával, számos hatékonyan működő Eramus programba kapcsolódunk be. A diákélet mindennapjait színesíti az aktív diákélet és a szabadidő hasznos eltöltésére szervezett sokszínű program: Robotika szakkör, Robotolimpia, Bocskai hét, diákbál, disputa kör, színjátszó kör, tehetséggondozó foglalkozások, versenyfelkészítések, projekt munkák, tanulmányi kirándulások. A diákélet motorja az aktív és valódi diákönkormányzat.
A színvonalas oktatást és nevelést segíti a jól karbantartott épület, a rendezett iskolaudvar, a felszerelt könyvtár, az alkalmazott digitális eszközök nagy száma. Az iskolai tevékenységet számos alapítvány is segíti, ezek közül két alapítvány közhasznú szervezetként várja az egyszázalékos felajánlásokat és a támogatók adományait: a Minden jó könyv egy-egy tanítója a nemzetnek Alapítvány és a Nyolcosztályos Bocskai István Gimnáziumért Alapítvány.
Az iskola pedagógusai fogékonyak az innovációra, az elmúlt évtizedekben számos oktatási és nevelési reformot, szemléletbeli változást, módszertani megújulást tudtunk beépíteni a mindennapi munkánkba. Megtartó erő kívánunk lenni Hajdúböszörményben, gyökereket és szárnyakat adva diákjainknak. Tesszük ezt azért is, mert a 21. században is magunkénak érezzük Sillye Gábor több mint 150 éve megfogalmazott szavait:
„Miután meg vagyunk győződve, hogy elvész a nép, mely tudomány nélkül való, s ezért nekünk oda kell törekednünk, hogy a hajdú nép gyermekei egy jól rendezett iskolában jó hazafiakká, s hasznos és értelmes polgárokká neveltessenek.”
Fazekas Emese, a Hajdúböszörményi Bocskai István Gimnázium 12/B osztályos tanulója az elmúlt tíz hónapban egy országos tehetséggondozó programban vett részt. A 21 Nő az Egészségügyért Alapítvány mentorprogramjába sikeres pályázata révén válogatták be. A program zárására 2024. december 6-án került sor Budapesten, a Magyar Tudományos Akadémián, ahol a mentoráltak bemutatták kutatásaikat. Emese a „Kardiovaszkuláris rehabilitáció, prevenció és életmód” témában, két társával együtt folytatott vizsgálataikról adott elő.
A program során átélt élményeiről így számolt be: „A programban mentorom dr. Kaizer Zsuzsa, szegedi belgyógyász orvos és gyógyszerész volt. A nyáron nála eltöltött napok alatt ismerkedhettem meg egy háziorvosi praxis mindennapi menetével és a gyógyszertár működésével. Ez idő alatt született meg a döntés a feldolgozandó témát illetően. A program egésze során olyan, az egészségüggyel kapcsolatos tevékenységekbe és helyekre nyerhettem betekintést, melyekre nagy valószínűséggel nem lett volna lehetőségem. A sok izgalmas és hasznos élmény közül kiemelném a Béres Gyógyszergyár székhelyének látogatását, ahol Béres József menye, Béres Klára fogadott minket és avatott be a Béres történetébe és a vitamingyártásba. Maradandó élmény volt a Fővárosi Büntetés-végrehajtási Intézetben, dr. Kosztya Sándor főtanácsos, igazságügyi orvos- és patológus szakértő és dr. Genersich Antal SOTE-díjas, bűnügyi főigazgató-helyettes előadását hallgatni, ahol a szakma rejtelmeibe avattak be. Ezt a programot ajánlom mindenkinek, aki az egészségügy bármilyen területén képzeli el jövőjét, de annak is, aki még bizonytalan a továbbtanulást illetően. Nekem hatalmas segítség volt céljaim megerősítésében.”
További információ a 21 Nő az Egészségügyért Alapítvány honlapján.
Ezen a héten a Sulinyugi által kidolgozott Inkluzivity társasjátékot két osztályban próbálhattuk ki: a 7.e-ben és a 10.c.-ben. Az egy tanórányi időben az együttműködést, egymás tolerálását támogató inklúziós foglalkozáson 6 karakter bőrébe bújva a diákok különböző feladatokat oldottak meg; egymásra figyelés, kihívások, szerencse, mutogatás kártyák húzásával. Mindkét osztály aktív, ügyes, jókedvű volt. Összefogtak, együtt gondolkodtak, segítették egymást. Ilyen élmények átélésével reményeim szerint egymásra jobban odafigyelő, a másik nézőpontjait jobban érzékelő, a nehézségeikkel együtt elfogadóbb fiatalokká cseperednek. Saját és társaik szupererejét felismerve pedig motiválhatják is egymást. A pályát teljesítették, így a végén megtapsolhatták magukat. Jó élmény volt őket látni, a visszajelzéseik alapján gyorsan, sok nevetéssel röppent el a 45 perc.
Spitzmüllerné László Gabriella iskolapszichológus
GimiArc - Molnár Janka Nóra (youtube verzió)
GimiArc - Molnár Janka Nóra (facebook változat)
Az Együtt a Jövő Mérnökeiért Szövetség elismerését fejezte ki a Hajdúböszörményi Bocskai István Gimnáziumnak a 2024. évi EJMSZ Iskola Díj felhívására beadott pályázatáért, melyben az iskola bizonyítékát adta, hogy kiemelkedő erőfeszítést tesz a jövő mérnök-generációjának kineveléséért és a természettudományok irányába történő orientálásáért.
Az EJMSZ tagjai a bírálat során külön méltatták és kiemelték az alábbiakat:
Fentiek elismeréseként az EJMSZ Iskola Díj pályázat gimnáziumi kategóriájában a FŐDÍJAT adományozta a Hajdúböszörményi Bocskai István Gimnáziumnak.
A díjat a 2024. november 7-én adta át Dr.Ábrahám László Csaba, az Együtt a Jövő Mérnökeiért Szövetség elnöke az iskola képviselőinek Az EJMSZ "Jövőnk Iskolája - Teremtsük Meg Közösen! Konferencia keretében.
A díjat átvették: Oláh Tibor igazgatóhelyettes, Oláhné Flinta Marianna, Katonka Pál és Debreczeni Csaba szaktanárok
Érettségi- és középiskolai bizonyítvány másodlat igényelhető a mellékelt nyomtatvány kitöltésével az alábbiak szerint.
Érettségi bizonyítványmásodlat térítési díja 3.000 Ft.
Középiskolai bizonyítványmásodlat térítési díja 3.000 Ft tanévenként.
Az térítési díj megfizetésének módja átutalással a Hajdúböszörményi Tankerületi Központ 10034002-00336420 számú számlájára történő befizetéssel. Az átutalás közlemény rovatában fel kell tüntetni a befizetés jogcímét (Bizonyítványmásodlat) és a Hajdúböszörményi Bocskai István Gimnázium nevét vagy HC1401 azonosítóját.
Az átutalás megtörténtét igazoló bizonylat másolata csatolandó a kérelemhez.
A kitöltött aláírt kérelmet postán (4220 Hajdúböszörményi, Bocskai István tér 12.) vagy e-mailben (
További információ kérhető a gimnázium titkárságán a fenti e-mail címen vagy a +36 52 561 165 telefonszámon.
Mesterpedagógusaink is közreműködtek a Hajdúböszörményi Tankerületi Központ tanévindító, ráhangoló szakmai napján, amelyet 2024. augusztus 28-án tartottunk. Nyolc helyszínen tíz tanárunk tartott műhelymunkát a tankerületi központ iskoláiból érkező kollégáknak. A következő programokból lehetett nálunk választani.
Spitzmüllerné László Gabriella iskolapszichológus: Inklúziós lehetőségek az oktatásban
Dr. Nagy Attila mesterpedagógus; biológia-földrajz szakos gimnáziumii tanár: Interaktív feladatok a biológia tanításában
Debreczeni Csaba, mesterpedagógus, matematika–fizika–informatika szakos gimnáziumi tanár: A Kis tudósok komplex természettudományi verseny bemutatása és néhány módszertani ötlet
Molnárné Gál Ildikó mesterpedagógus, magyar nyelv és irodalom – történelem szakos gimnáziumii tanár, drámapedagógus és Bíróné Márkus Andrea, mesterpedagógus, ének-zene-népzene szakos tanár, művelődési menedzser: Ünnepi műsorok összeállításának kérdései és nehézségei
Tóth Júlia mesterpedagógus, történelem szakos gimnáziumi tanár: A holokauszt tanításának módszertani kérdései
Drénné Elek Andrea, mesterpedagógus, angol–magyar szakos gimnáziumi tanár: A pályaorientáció kérdései
Székelyné Nagy Katalin mesterpedagógus, német–francia szakos gimnázium tanár: Kréta IFM: játék a nyelvtanulás
Bácsiné Polyvás Imola, igazgatóhelyettes, szakértő mesterpedagógus angol szakos gimnáziumi tanár és Kiss Csaba angol–német szakos gimnáziumi tanár: Angol nyelvtanárok fóruma
Oláhné Flinta Mariann, mesterpedagógus, informatika–matematika-ábrázoló geometria szakos gimnáziumi tanár: A Lénárt-gömbök alkalmazása és Katonka Pál matematika–informatika szakos gimnáziumi tanár: A gimnáziumi matematikai felvételi eredmények elemzése
Nagyon köszönjük a szervezőknek és a közreműködőknek! Boldog új tanévet kívánunk mindenkinek!
Az előző tanévben az iskolánk elnyerte az Örökös Ökoiskola címet.
Ennek örömére a gimnázium nyelvtanárai tavaly ősszel nyírfát ültettek, melyet most ünnepélyesen felavattak és örökbe fogadtak.
Gondolataikat egy időkapszulában az utókor számára is meghagyták.
A gimnázium galériájában tekinthető meg az első rajz tagozatos évfolyam érettségijének 50. évfordulójára rendezett kiállítás, melynek megnyitóját egybekötötték az osztály- ill. évfolyamtalálkozóval. A bemutató ötletgazdája Szilágyi Katalin, a megvalósítás szervezője Nervettiné Fekete Lídia, rendezője és megnyitója Pálfi Gyula, a gimnázium vizuális kultúra tanára.
Bővebben: Az első rajz tagozatos évfolyam érettségijének 50. évfordulójára rendezett kiállítás
Sajtóközlemény
Befejeződött a Hajdúböszörményi Tankerületi Központ fenntartásában lévő öt intézmény elektromos rendszerének megújítása
2023/08/28
Az EFOP-4.1.12-22 kódszámú „Az állami fenntartású köznevelési intézmények elektromos rendszerének megújítása” pályázati programban a Hajúböszörményi Tankerületi Központ fenntartásában működő öt általános iskola hat feladatellátási helyszínén került sor az elektromos hálózat részleges, vagy teljeskörű felújítására.
A projektben érintett intézmények:
• Hajdúböszörményi Bocskai István Gimnázium
• Balmazújvárosi Általános Iskola
• Görbeházi Széchenyi István Általános Iskola
• Hajdúböszörményi Eötvös József Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
• Dr. Molnár István Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Óvoda, Általános és Készségfejlesztő Iskola, Kollégium
A fejlesztés eredményeként a megvalósítási helyszíneken lévő iskolaépületek erősáramú elektromos rendszereiben több tízezer méter vezeték, fő- és szinti elosztók, óraszekrények, megszakítók, villanykapcsolók, dugaszolóaljzatok cseréje, emellett a régi fénycsövek, lámpatestek helyett korszerű világítótesteket felszerelése zajlott le.
A kivitelezési munkálatok befejeződtek, így szeptembertől még korszerűbb infrastrukturális környezetben kezdődhet meg az oktatás. A beruházásnak köszönhetően hosszú távon biztosított lesz a mindennapi tanulást és oktatást elősegítő elektromos hálózati feltétel.
A projekt címe: Elektromos rendszerek felújítása a Hajdúböszörményi Tankerületi Központ intézményeiben
A projekt azonosítószáma: EFOP-4.1.12-22-2023-00048
A támogatás összege: 300 millió forint
Megvalósítási időszak: 2022.10.17. – 2023.08.31.
A támogatás intenzitása: 100 %
Sajtóközlemény
Megkezdődött a Hajdúböszörményi Tankerületi Központ fenntartásában lévő hat intézmény elektromos rendszerének megújítása 300 millió forint támogatásból
2023/07/14
Az Európai Unió által finanszírozott „Az állami fenntartású köznevelési intézmények elektromos rendszerének megújítása” pályázati programban hat általános iskola – köztük egy sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelő intézmény - elektromos hálózatának részleges, vagy teljeskörű felújítását végezzük el. Célunk, hogy még korszerűbb infrastrukturális környezetet teremtsünk a modern kor követelményeihez igazodó nevelő- és oktatómunkához.
A projektben az érintett iskolaépületek erősáramú elektromos rendszereiben több tízezer méter vezetéket, fő- és szinti elosztókat, óraszekrényeket, megszakítókat, villanykapcsolókat, dugaszolóaljzatokat cserélünk, emellett a régi fénycsövek, lámpatestek helyett korszerű világítótesteket szerelünk fel. A fejlesztés eredményeként az érintett intézmények megújult elektromos hálózata lehetővé teszi a számítástechnikai eszközök szélesebb körű alkalmazását, így megfelelő alapot nyújt a tanítási-tanulási folyamat eredményességének növeléséhez.
A projektben érintett intézmények:
A projekt címe: Elektromos rendszerek felújítása a Hajdúböszörményi Tankerületi Központ intézményeiben
A projekt azonosítószáma: EFOP-4.1.12-22-2023-00048
A támogatás összege: 300 millió forint
Megvalósítási időszak: 2022.10.17. – 2023.08.31.
A támogatás intenzitása: 100 %
A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg.
A környezeti neveléssel és a fenntarthatósággal kapcsolatos tevékenységeink elismeréseként a gimnázium elnyerte az Örökös Ökoiskola címet. A címátadó ünnepségre Biró Zsófi 8.E osztályos tanuló készített ökoiskolai logót.
A képen Gyulai Sándor intézményvezető és az ökoiskolai munkacsoport tagjai: Magi Csaba, Katonka Pál, Nagyné Dakos Tímea, dr. Nagy Attila, Kiss Csaba, Viziné Bencsik Erika, Papp Zsolt, Hegedűs Csaba.
A munkacsoport további tagjai: Soltész Tünde, Poczetnyik Csaba, Horváth Ilona.
Chronologie des István Bocskai Gymnasiums in Hajdúböszörmény, 1621 - 2021
Übersetzt von Csaba Kiss
Bővebben: Chronologie des István Bocskai Gymnasiums in Hajdúböszörmény, 1621 - 2021
The chronology of István Bocskai Secondary Grammar School in Hajdúböszörmény, 1621 - 2021
Translated by Csaba Kiss
Bővebben: The chronology of István Bocskai Secondary Grammar School in Hajdúböszörmény, 1621 - 2021
Mert a tehetség számít!
Március 2-án tartotta a Nemzeti Tehetségközpont a 2023. évi támogatói kampányának megnyitóját, amelyen Hornung Ágnes családokért felelős államtitkár ismertette az idei kampány részleteit.
Nagy örömünkre szolgál, hogy a Nemzeti Tehetségközpont idei kampányfilmjében gimnáziumunk robotika tehetséggondozó műhelyének néhány tagja és munkájuk egy-két részlete is megmutatkozik.
A kampányfilm elérhető a Nemzeti Tehetségközpont honlapján és YouTube csatornáján:
2. oldal / 2